Kunskapsbanken


Tre mentala hinder för försäljning (och hur du övervinner dem)
Att arbeta med försäljning, oavsett om det är på en säljavdelning, på en kundserviceavdelning eller i en supportfunktion, handlar om […]

Våga ta initiativ i kundmötet
Den viktigaste delen för att lyckas i din försäljning är att våga ställa frågor när du träffar kunder. Att ta […]

Så övertygar du ledningsgruppen att investera i kundbemötande
Ett scenario: du är chef för en avdelning som på något sätt har kontakt med interna eller externa kunder. Kanske är ni en kundserviceavdelning, en IT-support eller en […]

Därför misslyckas ni med att implementera förändringar
”Sara, har du hört? Vi ska tydligen flytta hela verksamheten till det där trista huvudkontoret. Det är inte ens säkert […]

Frågar eller påstår du?
Många av oss påstår saker. Vi gör det ofta utan att tänka på det, och utan att veta om det […]

5 tecken på att ni behöver jobba strategiskt med kundbemötande
Om du klickat på den här rubriken arbetar ni antagligen redan på något sätt med ert kundbemötande. Du som klickat […]