Kunskapsbanken
Receptet för bra kundservice
Vad ingår i receptet för bra kundservice? Några av våra kunder ger oss sina svar på vilka ingredienser de inte kan vara utan.
Läs mer >Så hanterar du dåliga dagar
Ibland behöver vi ta hjälp av en modell som styr tankarna rätt. Påverkanscirkeln är ett verktyg för att vända en dålig dag till det bättre.
Läs mer >Så skapar du en bra kommunikationsguide
En överskådlig checklista för vad man ska göra i ett samtal, mejl- eller chattkonversation hjälper er att kommunicera bra på ett enkelt sätt.
Läs mer >Hur du som chef kan förbättra er merförsäljning
Dina medarbetare vet att de förväntas jobba med merförsäljning. Så varför tar de inte fler initiativ i kundmöten?
Läs mer >Vi kastades in i digitala utbildningar – det här har vi lärt oss
När vi, som många andra, ställde om till en hög grad digitala utbildningar lärde vi oss mer om dess fördelar. En del av dem kunde vi förutspå, andra var desto mindre väntade!
Läs mer >Utvecklande gruppmöten på distans – så lyckas du
Struktur, spontanitet och respons är några av de viktigaste ingredienserna för att skapa ett kreativt digitalt möte. Vi ger dig exempel på vad du kan göra nästa gång ni ses.
Läs mer >