Kunskapsbanken


Receptet för bra kundservice
Vad ingår i receptet för bra kundservice? Några av våra kunder ger oss sina svar på vilka ingredienser de inte kan vara utan.
Läs mer >
Chefens roll i att skapa en feedbackkultur
Du som chef har en viktig roll i att bygga en feedbackkultur. Men hur ska du bete dig för att att inte styra för mycket?
Läs mer >
Så börjar ni bygga en feedbackkultur
De allra flesta verksamheter vill att det ska vara naturligt att ge varandra feedback. Men hur börjar man arbetet för att nå dit? Några rekommendationer får du här.
Läs mer >
3 utvecklande gruppaktiviteter (funkar i hybridmöten!)
Du behöver inte alltid hitta hela nya aktiviteter. Ibland räcker det att justera beprövade knep till att passa bättre i ett hybridmöte.
Läs mer >
Så hanterar du dåliga dagar
Ibland behöver vi ta hjälp av en modell som styr tankarna rätt. Påverkanscirkeln är ett verktyg för att vända en dålig dag till det bättre.
Läs mer >
Så skapar du en bra kommunikationsguide
En överskådlig checklista för vad man ska göra i ett samtal, mejl- eller chattkonversation hjälper er att kommunicera bra på ett enkelt sätt.
Läs mer >