Kunskapsbanken
Här har vi samlat ett gäng guider till dig som du kan ladda ner och läsa i lugn och ro.
Trevlig läsning!
Guide – 4 regler för mejl du alltid ska följa
I den här guiden får du några enkla regler att följa för att minska risken för missförstånd i mejl, och kan istället se fram emot effektiva mejlkonversationer.
Ladda ner guideGuide – Så omvandlar du uppsatta mål till faktiska beteenden
En önskan om att leverera bättre kundbemötande är en bra start, men utan en genomtänkt plan är risken att ni aldrig når fram. Ta hjälp av vår guide för att staka ut vägen!
Ladda ner guideGuide – Nå uppsatta mål med 4F-metoden
Fastställa, förmedla, förankra, följa upp – våra fyra steg för att få med dig dina medarbetare på vägen till era mål eller under en förändring.
Ladda ner guideGuide – Vad är en kundmötesstrategi?
Vilka problem kan en kundmötesstrategi lösa för er? Vilka är framgångsfaktorerna för att lyckas? Allt relaterat till kundmötesstrategi har vi samlat i den här guiden!
Ladda ner guideGuide – Rusta er för framtidens kundservice
I den här guiden listar vi tre nyckelområden att arbeta med för en fortsätta utveckla sin kundservice i takt med en snabb digitalisering och ständigt ökande förväntningar.
Ladda ner guide