
Så ökade kundnöjdheten – snabbt!
Läs om vilka aktiviteter Länstrafiken Örebro genomförde tillsammans med Welingo för att öka kundnöjdheten i samtliga kanaler: telefonsamtal, skriftlig kommunikation och fysiska möten.
Läs mer >Läs om vilka aktiviteter Länstrafiken Örebro genomförde tillsammans med Welingo för att öka kundnöjdheten i samtliga kanaler: telefonsamtal, skriftlig kommunikation och fysiska möten.
Läs mer >IP-Only ville ha en tydligare struktur för hur de möter sina kunder. Läs mer om hur det ledde till att NKI ökade från 71 till 88 procent, och upplevd engagemangsgrad från 79 till 90 procent.
Läs mer >Ängelholms kommuns kundtjänst tröttnade på utbildningar som bara gav effekt för stunden. Vi hjälpte dem därför med hur de tränar för att behålla ett bra kundbemötande över tid.
Läs mer >Det här är berättelsen om hur Welingo hjälpt Östersunds kommun från växel till kundcenter. Chef Agneta Nilsson insåg tidigt att mätningar behöver kompletteras med coaching.
Läs mer >CAB genomför cirka 400 utbildningsdagar om året för sina kunder, och tog hjälp av Welingo för att säkra en hög kvalitet. Utbildarna har fått utbildning och personlig coaching i retorik och presentationsteknik.
Läs mer >NetOnNet ville ha ha hjälp av Welingo med att öka sin försäljning. Det gjorde de, och på köpet (hehe) fick de också en högre kundnöjdhet.
Läs mer >