Tre skrattande kollegor till blogginlägg om bra kundservice.

Kommunikations-
kunskap

Vi leder er i förändringen till att bli en bättre kommunicerande organisation.

Vinster

Vad skulle hända om din organisation blev bättre på att kommunicera muntligt och skriftligt? Våra tidigare kunder har fått nöjdare kunder, mindre friktion mellan avdelningar och tryggare medarbetare. Det är det som är effekterna av att höja sin kommunikationskunskap.

Vi leder er på vägen genom att vara de ögon som ser det ni inte ser. Era öron som hör det som sägs mellan raderna och er mun som säger det ni (kanske inte vill men) behöver höra. Under vårt samarbete kommer vi utbilda er, ringa och ställa frågor, komma tillbaka och hjälpa er att träna och utmana era tankar. Är ni redo att sätta igång?

 

 

”Vi har fått verktyg som gör att vi hela tiden kan arbeta med att förbättra verksamheten utifrån kundnöjdhet och effektivitet.”

 

– Diana Fagerlund, samordnare, Servicecenter Trafikkontoret

Våra utbildningsområden

Kontakta oss

Kontakta säljare

Nyfiken på fler områden?

Alla våra tjänster


Några av våra kunder