Tre skrattande kollegor till blogginlägg om bra kundservice.

Kommunikations-
kunskap

Vi leder er i förändringen till att bli en bättre kommunicerande organisation.

Vinster

Att du blir bra på det du tränar på gäller kommunikation lika mycket som andra kompetenser. Vad skulle hända om din organisation blev bättre på att kommunicera muntligt och skriftligt? Våra tidigare kunder har fått nöjdare kunder, mindre friktion mellan avdelningar och tryggare medarbetare.

Vi leder er till att bli en bättre kommunicerande organisation. Vi gör det genom att vara era ögon som ser det ni inte ser. Era öron som hör det som sägs mellan raderna och er mun som säger det ni (kanske inte vill men) behöver höra. Under vårt samarbete kommer vi utbilda er, ringa och ställa frågor, komma tillbaka och hjälpa er att träna och utmana era tankar. Är ni redo att sätta igång?

Våra utbildningsområden

Kontakta mig

Porträttbild, Johanna Carlson, Welingo

Johanna, förändringsledare


Några av våra kunder