Utbilda dig själv eller några av dina medarbetare till samtalscoach för professionell medlyssning, du får verktygen att coacha för att utveckla framgångsrika beteenden i kunddialogen.
Genom olika steg utbildar vi er i hur man coachar en medarbetare till att kommunicera ännu mer framgångsrikt i telefonsamtal, personliga möten och skriftlig kommunikation. Er samtalscoach lär sig därmed hur de kan förbättra era resultat i kunddialogen genom medlyssning kan medarbetarna lyckas med bättre prestationer i varje enskild kundkontakt.
Vår metod
Anpassa
Vi kartlägger och analyserar er verksamhet utifrån nuläge kopplat till önskat läge – målet.
Syftet är att prioritera, anpassa och rekommendera rätt innehåll i samarbetet.
Utbilda
Skapa en gemensam teoretisk plattform för feedback och coaching.
Vi ger den teoretiska kunskapen och i feedback och coachutbildningens verktyg.
Coacha
Vi är alla olika och behöver olika typer av träning.
Vi coachar och tränar individuellt för att skapa en tydlig och anpassad förankring mellan den teoretiska kunskapen och den praktiska färdigheten.